Wydawać by się mogło, że napisanie tekstu na blog to - mówiąc kolokwialnie - żadna filozofia. Wymyślamy lub generujemy temat. Myślimy o tym, co chcielibyśmy przekazać i… piszemy. I tutaj często pojawia się pytanie: “Jaka powinna długość artykułu, ile stron powinniśmy wypełnić treścią”. To pytanie zadają nam nasi klienci. Ale też to pytanie zadajemy sobie my sami, tworząc treści na nasze blogi…
Czytaj dalej...
Takie opisy są zaledwie ozdobą, która znajduje się gdzieś pomiędzy zdjęciami produktu a przyciskiem "dodaj do
koszyka". Jest to częsty błąd, ponieważ dobry opis produktu to zwiększona
szansa na sprzedaż. W poniższym tekście udzielimy najważniejszych wskazówek na
temat tego, jakie cechy powinien mieć dobry opis produktu w sklepie internetowym. Inwestycja w SEO Przede wszystkim powinniśmy zadbać o…
Czytaj dalej...
Popularne platformy sprzedażowe tzw. marketplace’y , jak Allegro, Amazon, Ebay
czy lokalne jak niderlandzki Bol lub francuski Cdiscount są miejscami w
których na co dzień trzeba walczyć o klienta i o jego uwagę. Popularne portale typu marketplace to nic innego jak wirtualne targowiska, czyli platformy sprzedażowe umożliwiające sprzedaż produktów indywidualnym sprzedawcom i konkretnym markom. Jako…
Czytaj dalej...
Pozyskanie klientów na polskim rynku jest celem wszystkich sklepów online w pierwszym okresie działalności. Kolejnym krokiem jest dotarcie ze swoimi produktami na rynki zagraniczne. Dobre, spersonalizowane treści w e-sklepie mogą w tym znacznie pomóc. Dobrze zaplanowane treści w sklepie działającym online nie tylko wyróżniają daną e-sprzedaż spośród innych dostępnych na rynku. Odpowiednio…
Czytaj dalej...
Polski rynek e-commerce jest potężny, a ponad 20 nowych e-sklepów dziennie sprawia, że jesteśmy najbardziej dynamicznie rozwijającym się rynkiem e-commerce w Europie. Co zrobić, aby nie tylko sprzedawać, ale i wyróżnić się w tym handlowym gąszczu? Atrakcyjny interfejs Od tego wszystko się zaczyna. Wygląd strony i jej funkcjonalność są często na pierwszym froncie w walce o klienta. Dlatego jeśli…
Czytaj dalej...
Opisy produktów powinny być stałym elementem dobrze przygotowanej karty produktu. W trakcie pracy nad ich przygotowywaniem często pojawia się jednak problem: do kogo powinny trafiać i na czyje potrzeby odpowiadać - klientów sklepu czy wyszukiwarki Google? Zaciekłe dyskusje copywriterów skupiających się na potrzebach klientów i specjalistów od SEO są stare jak Internet. A przynajmniej jak branża e…
Czytaj dalej...
Nikt już chyba nie wyobraża sobie świata bez możliwości zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu. Dlatego nikogo nie zdziwi, że rynek e-commerce - również ten w Polsce - nie tylko ma się świetnie, ale nieustannie się rozwija. Rynek e-commerce w 2019 roku - co mówią liczby? Według dostępnych danych* nasz rodzimy rynek e-commerce w 2019 roku był warty aż 51 miliardów złotych - tyle wydaliśmy,…
Czytaj dalej...