Blog firmowy to must-have w każdym sklepie internetowym, jednak wielu firm z rynku e-commerce wciąż o tym fakcie zapomina. Tymczasem dobrze prowadzony blog firmowy ma tę siłę, która przyciągnie i zainteresuje potencjalnych klientów oraz sprawi, że staną się lojalnymi kupującymi. Ponadto pomaga kreować pozytywny wizerunek sklepu internetowego i umożliwia uzyskanie statusu eksperta w swojej branży. Teksty blogowe to również doskonała baza dla działań w social mediach i budowania zaangażowanej społeczności, a także dobra podstawa do pozycjonowania i tworzenia kampanii reklamowych. Aby nie zaprzepaścić takiej szansy na pozyskanie nowych wejść na stronę i tym samym - klientów, już od samego początku warto zatem zadbać o zróżnicowany i jakościowy content, odpowiadający potrzebom czytelników i zoptymalizowany pod kątem SEO.
Wiemy, że sprzedaż online to nie tylko teraźniejszość, ale przyszłość. Konkurencja będzie coraz większa, a lojalnych klientów zdobędą tylko ci, którzy mają narzędzia i wiedzę, jak je wykorzystać. W e-multicontent trzymamy rękę na pulsie, podążamy za wszelkimi zmianami i przeprowadzamy przez nie także naszych klientów, pomagając im dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Jako specjaliści od e-commerce wiemy też, że po karcie produktu to właśnie blog jest miejscem, w którym powinno się pisać o ofercie. O ile jednak na samej karcie informacje muszą być zwięzłe, o tyle teksty blogowe pozwalają w rozbudowanej formie zaprezentować zalety konkretnych produktów, ich parametry i cechy. Na blogu można również obrazowo zaprezentować, jak przechowywać konkretną rzecz, jak o nią dbać i serwisować. Inaczej mówiąc: edukować swoich klientów, budując jednocześnie wizerunek eksperta.
Tworzenie skutecznego i wartościowego contentu to spore wyzwanie, które wymaga od nas ciągłego szukania inspiracji. Dlatego również po pracy dbamy o to, aby nauczyć się czegoś nowego, zachwycić się sztuką teatralną lub obrazem czy przeczytać coś ciekawego. Mówiąc krótko: chłonąć świat. Tylko tak jesteśmy w stanie w każdym miesiącu tworzyć harmonogramy wypełnione nowymi, ciekawymi tematami, które zamienią się w tysiące znaków, tworzących unikalne treści. Co więcej, dbamy nie tylko o urozmaiconą tematykę tekstów, ale również stawiamy na różnorodną formę wpisów internetowych. Umiejętnie przeplatamy treści eksperckie z informacjami produktowymi, marketingowymi i newsami, autorskie rankingi z komentarzami do bieżących wydarzeń w branży czy też historiami, tworzonymi w nurcie storytellingu.
Teksty blogowe powinny być tak wartościowym contentem, aby można je było promować w różnych kanałach komunikacyjnych, wykorzystując je tym samym do budowania zaangażowanej społeczności wokół sklepu internetowego. W e-multicontent doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i tak planujemy tematy, by maksymalnie zainteresować czytelników, wzbudzać w nich emocje i zachęcać do działania. Wiemy bowiem, że im więcej wartościowych treści będzie się pojawiać na Twojej stronie, tym więcej będzie na niej recenzji oraz komentarzy. A stąd już tylko krok do pozyskania kolejnych klientów, bo najczęściej od poznania opinii większość internautów rozpoczyna swoją przygodę z danym e-sklepem.
Blog tworzą treści, a ich nagromadzenie to duża szansa na uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych i ruchu na stronie. Aby tak się stało teksty muszą być przede wszystkim oryginalne, ciekawe i merytorycznie poprawne. W e-multicontent wiemy jednak, że kreatywny i interesujący content to nie wszystko. Zanim polubią go czytelnicy, muszą go zauważyć i docenić wyszukiwarki Google. Aby tak się stało istotna jest optymalizacja SEO. W teksty internetowe należy wpleść odpowiednią ilość fraz i słów kluczowych. Wygenerujemy je dla Ciebie i użyjemy ich tak, aby tekst wciąż był atrakcyjny dla czytelników i pozbawiony błędów językowych.
Ostatnie czego zespołowi e-multicontent można odmówić to brak doświadczenia. Powiedzieć, że o naszej branży wiemy wszystko to tak jakby nie powiedzieć nic. Jesteśmy w stanie stworzyć artykuł na każdy temat i właściwie z każdej dziedziny: od branży instalacyjnej i IT, przez wnętrzarską, a na fashion kończąc. Wiemy, jak stworzyć skuteczny content, który zachwyci klientów Twojej firmy i odpowie dokładnie na te pytania, które pojawiają się w głowach różnych użytkowników. Co więcej, nie tylko znamy się na content marketingu, ale również jesteśmy miłośnikami zakupów online, więc potrafimy krytycznym okiem spojrzeć na każdy sklep internetowy, przeprowadzić audyt treści, sprawdzić SEO i zaproponować zmiany, które pozwolą Ci wejść do grona najbardziej zaufanych i wiarygodnych sprzedawców.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że świat nie kończy się na języku polskim. Kluczem do pozyskania klientów na trudnych i bogatych w konkurencję rynkach zagranicznych jest stworzenie ciekawych treści wspartych przez narzędzia SEO. Dlatego zbudowaliśmy zespół doświadczonych copywriterów i native speakerów, którzy nie tylko perfekcyjnie władają słowem, ale doskonale znają grupę docelową i wiedzą, jak pisać, żeby przyciągnąć jej uwagę. Co ważne: stawiamy na kreatywność, a nie na mechaniczne tłumaczenia. Póki co jesteśmy skuteczni w blisko 20 językach, ale nasza ambicja sięga dużo dalej i na tej liczbie z pewnością nie zakończymy!
Powierz przygotowanie treści na bloga specjalistom i zwiększ ruch na swojej stronie!
Powiązane realizacje: