Wielojęzyczne call center to najczęściej pierwsza linia kontaktu w przypadku pytań do Twojej oferty. Forma obsługi klienta może mieć duży wpływ na podjęcie decyzji zakupowej, stając się czynnikiem, który wyróżni Twoją ofertę od konkurencji. Z tego względu niezwykle istotne jest położenie nacisku na wysokiej jakości obsługę klienta, która pozwoli na budowanie dobrych relacji. Nie można o niej zapominać również podczas rozszerzania swojej oferty na rynki zagraniczne. Przygotowanie i udostępnienie klientowi wykwalifikowanego zespołu call center w lokalnym języku sprawi, że poczuje się zaopiekowany, a wszelkie bariery językowe znikną. Dzięki temu komunikacja będzie przebiegać sprawniej, a sam proces będzie dla klienta prosty i przyjemny.
Co nas wyróżnia?
Wysokiej jakości obsługa klienta jest wizytówką całej firmy, dlatego niezwykle istotne jest zadbanie o to, by była jak najbardziej przystępna. Jako klienci sami często zwracamy uwagę na dostępne formy pomocy, wybierając kanał, który najbardziej nam odpowiada. Branża e-commerce w czasie pandemii mocno się rozwinęła, dostarczając klientom wielu innowacyjnych rozwiązań. Dostępność czatu z konsultantem, rozmowy głosowej i wideo, obsługi mailowej, czy nawet rozmowy poprzez social media, uatrakcyjniają ofertę i pozwalają klientowi na wybór formy komunikacji, która będzie dla niego najwygodniejsza i najbardziej skuteczna.
Jako doświadczona agencja, tworząca wielojęzyczne treści dla e-commerce doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest mówienie w języku klienta. Oprócz dostosowania wersji językowej strony e-sklepu poprzez tłumaczenie lub lokalizację opisów kategorii i produktów czy transkreację wpisów blogowych, należy również zapewnić obsługę klienta w danym języku. Dzięki temu udzielisz swojemu zagranicznemu odbiorcy wsparcia, które nie będzie wymagało od niego znajomości innego języka czy sięgania po translator, który może negatywnie wpłynąć na płynność komunikacji. Dzięki wielojęzycznej obsłudze klienta z łatwością udzielisz pomocy swojemu klientowi, wpływając pozytywnie na jego decyzje zakupowe.
Wielojęzyczna obsługa klienta to świetne rozwiązanie, jeśli szukasz dodatkowego wsparcia dla call center działającego w Twojej firmie. Korzystając z oferty naszego partnera z łatwością zapewnisz ciągłość usługi w niestandardowych godzinach oraz w trakcie świąt i dni wolnych od pracy. Co więcej, otrzymasz wsparcie dla Twojego działu call center w czasie nadmiarowego ruchu w tzw. godzinach szczytu lub podczas wprowadzania zmian na stronie lub w systemie, które mogą generować zapytania klientów.
Rozpoczynając działania na zagranicznym rynku ważne jest dokładne poznanie swojego klienta. Konsumenci różnych krajów mają swoje przyzwyczajenia, wynikające z kultury, w której dorastali, obyczajów oraz reguł panujących w społeczeństwie. Internet coraz bardziej zaciera te różnice, jednak w dalszym ciągu doceniane jest indywidualne podejście do klienta. Pracując na co dzień z native speakerami, obecnymi na różnych rynkach Europy i świata, znamy upodobania i specyficzne oczekiwania klientów.
W e-multicontent wierzymy w sukces nie tylko wielkich producentów i sieci handlowych, ale również mniejszych, lokalnych i niszowych marek czy rodzinnych biznesów, które dopiero ruszają z ekspansją cross-border. Każdy klient jest dla nas ważny i do każdego projektu podchodzimy z takim samym zaangażowaniem. Doskonale rozumiemy, że takie podejście jest bliskie również Tobie, dlatego możesz skorzystać z wielojęzycznej obsługi klienta nawet przy małym wolumenie, obejmującym kilka telefonów lub maili dziennie. Nasz partner oferuje wygodne rozliczenie za tzw. event, czyli minutę połączenia lub jeden mail, dzięki czemu z łatwością wpiszesz usługę w swój budżet, dostarczając swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie.
W branży e-commerce działamy już niemal dekadę, obserwując ciągle zmieniające się trendy i rozwijając swoje umiejętności tak, aby dostarczane przez nas usługi dla Twojego sklepu internetowego były na najwyższym poziomie. Wiemy, jak istotna jest dobra komunikacja z klientem, dlatego skutecznie łamiemy bariery językowe i przekraczamy kolejne granice, pozwalając Ci dotrzeć do odbiorców na różnych zagranicznych rynkach. Dzięki współpracy z naszym doświadczonym zespołem native speakerów pomożemy Ci stworzyć ofertę dopasowaną do Twojego odbiorcy oraz pomożemy zapewnić obsługę klienta w kilkunastu językach.
Powiązane realizacje: