Jakie korzyści wynikają z transkreacji w kontekście globalnego marketingu? Które z firm osiągnęły międzynarodowy sukces dzięki skutecznemu wykorzystaniu tego procesu? Czy transkreacja może zwiększyć globalną widoczność oraz zbudować zaufanie i lojalność klientów na całym świecie?...
Czytaj dalej...
• transkreacje • copywriting • tłumaczeni treści w obcych językach
Google po raz kolejny bierze na tapet treści tworzone głównie w celu generowania kliknięć. Najnowsza aktualizacja wprowadza także nowe zasady dotyczące spamu, co ma skuteczniej prezentować użyteczne teksty w wynikach wyszukiwania. Jakiego typu teksty będą znikały z pierwszych stron wyszukiwarki? Czy treści generowane przez AI również będą na celowniku? Sprawdzamy!...
Czytaj dalej...
• sztuczna inteligencja • AI • copywriting
Hasło “content is king” niezmiennie od lat jest na ustach specjalistów od marketingu i sprzedaży. Niestety wiele e-sklepów, decydujących się na ekspansję zagraniczną, wciąż lekceważy rolę treści w procesie zakupowym i serwuje swoim obcojęzycznym klientom teksty niskiej jakości, często całkowicie niedostosowane do ich potrzeb czy przyzwyczajeń. Takie działania doraźnie mogą zadziałać, jednak na dłu...
Czytaj dalej...
• content w ekspansji • skalowanie • rynki zagraniczne
Ponad 2600 komunikatów prasowych, blisko 100 wydań newslettera, przeszło 850 publikacji na blogu - to tylko niektóre z efektów niemal 10-letniej współpracy agencji LET PR z BDR Thermea Poland, producentem nowoczesnych urządzeń grzewczych marek De Dietrich i Baxi. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o przebiegu współpracy, jej założeniach i rezultatach to zapraszamy do lektury poniższego artykułu....
Czytaj dalej...
• case study • copywriting • treści w języku polskim
Od czasu premiery ChatGPT od OpenAI, konkurencja podjęła rękawicę i przyspieszyła prace nad własnymi rozwiązaniami w zakresie sztucznej inteligencji. Gigant Google już na samym starcie zaliczył wpadki, przez które jego Bard został szeroko skrytykowany, a globalna premiera narzędzia opóźniona. Korzysta na tym Microsoft, który wraz ze swoim BingAI dotrzymuje kroku ChatGPT. Czym charakteryzuje się to...
Czytaj dalej...
• copywriting AI • ChatGPT • BingAI
Ponad 1 250 000 przelanych na papier znaków, w tym 347 opisów produktów, 70 opisów kategorii i 47 wpisów blogowych, a także treści e-commerce w 5 różnych językach - to bilans współpracy e-multicontent z Karko, polskim producentem odzieży damskiej. Przez ponad rok mieliśmy szansę wspierać markę w jej rozwoju na rynku polskim i w ekspansji na rynki zagraniczne, dostarczając merytoryczne, przyjazne d...
Czytaj dalej...
• case study • content dla e-commerce • branża fashion
E-zakupy stały się dla nas codziennością, a dzięki łatwemu dostępowi do różnych sklepów coraz częściej sięgamy również po oferty zagranicznych marek. Poznanie specyfiki rynku docelowego oraz przygotowanie pod kątem logistycznym to nie jedyne elementy, niezbędne przy ekspansji zagranicznej. Szczególnie istotne jest mówienie w języku swojego odbiorcy. Tu z pomocą przychodzą tłumaczenia dla e-commerc...
Czytaj dalej...
• tłumaczenia • wielojęzyczne treści • content dla e-commerce
Aktualizacja Google Helpful Content wprowadza rewolucję w ocenianiu jakości stron. Clickbaitowe nagłówki i nic nie wnoszące artykuły ustępują miejsca bogatym w treść i odpowiadającym na pytania użytkowników tekstom. Co powinny zawierać pomocne treści? Co zrobić, aby witryna była lepiej oceniana przez algorytm Google? Czy zmiany dotyczą również branży e-commerce?...
Czytaj dalej...
• SEO copywriting • blog firmowy • copywriting