Zajrzyj na bloga


Regularnie dostarczamy tu świeże i wartościowe treści!

W marcu 2021 roku Amazon oficjalnie wszedł na polski rynek. Obecnie, po ponad roku od uruchomienia lokalnej wersji, widać, że platforma zadomowiła się w naszym kraju. Dla konsumentów stanowi ona dobrą konkurencję dla Allegro, a dla firm - nowy kanał dotarcia do klientów. Aby jednak rzeczywiście wykorzystać potencjał Amazona sprzedawcy muszą pamiętać o jednym: skutecznym opisie produktu....

Czytaj dalej...

opisy produktów na amazon   opisy produktów na marketplace   content dla e-commerce

facebook twitter linkedin 

Ponad 4000 opisów produktów i kategorii w 6 różnych językach przez 18 miesięcy współpracy – tak w największym skrócie przedstawić można działania, prowadzone przez wielojęzyczną agencję copywriterską e-multicontent dla bimago. Tworzone przez nas treści stanowiły jeden z najważniejszych elementów kompleksowej strategii SEO marki i przyczyniły się do zwiększenia jej widoczności w sieci. W niektórych...

Czytaj dalej...

case study   content dla e-commerce   wielojęzyczne treści

facebook twitter linkedin 

Wycena usług copywriterskich to temat, który rozpala ogromne emocje. Szczególnie, że stawki na rynku potrafią różnić się diametralnie i nierzadko klient, szukający osoby do napisania tekstu, dostaje oferty różniące się nawet o kilkaset procent. Od czego więc zależy wycena treści i czy wysokość stawki przekłada się na jakość ostatecznego tekstu? ...

Czytaj dalej...

copywriting   wycena treści   wycena tekstów

facebook twitter linkedin 

Karta produktu, czyli tzw. listing, to ważny element sprzedaży w internecie. To dzięki niemu klient ma możliwość poznania artykułu, który go interesuje, uzyskania informacji na jego temat i odpowiedzi na swoje pytania. W zakupach dokonywanych on-line klient nie ma możliwości obejrzenia produktu na żywo, dlatego tak ważne jest zamieszczanie dobrych opisów. ...

Czytaj dalej...

opisy produktów   marketplace   opisy na marketplace

facebook twitter linkedin 

Nieustannie rosnąca popularność branży e-commerce powoduje, że coraz więcej firm sięga po sprzedaż w sklepach internetowych i na platformach typu marketplace. Niestety, często na kartach produktu trafiamy na skopiowany opis producenta. Jest to niewątpliwie dużo szybszy i łatwiejszy sposób na uzupełnienie treści, niż sporządzenie unikatowego tekstu. To rozwiązanie ma jednak wiele wad i może nieść z...

Czytaj dalej...

opis produktu   skuteczny opis produktu   sklepy internetowe

facebook twitter linkedin 

Optymalizacja strony pod względem SEO to ważny czynnik, wpływający na pozycjonowanie witryny. Oprócz działań związanych z budową i wyglądem, ważna jest również publikowana treść. Jednak same słowa to za mało – tekst musi spełniać odpowiednie warunki, aby wyszukiwarka Google uznawała go za wartościowy. Co kryje się za tajemniczym skrótem EAT? I co najważniejsze – jak wpływa na pozycję strony w wysz...

Czytaj dalej...

seo   strategia contentowa   content marketing

facebook twitter linkedin 

Twój biznes dynamicznie się rozwija i otrzymujesz coraz więcej zapytań od klientów zagranicznych? Zależy Ci na rozbudowie firmy i rozszerzeniu działalności na mapie? A może Twoje produkty i usługi bardziej sprawdzą się na innym rynku niż rodzimy?...

Czytaj dalej...

treści w obcych językach   content w obcych językach   tłumaczenie stron internetowych

facebook twitter linkedin